Subway Oradea se deschide în 11 februarie

Se pare că ce scriam în octombrie AICI, se adeverește. Cu o politică de marketing interesantă, făcută parcă pe bâjbâite Subway plăuiește să deschidă primul fastfood din Oradea.


Așteptat cu interes de mulți orădeni, unii parcă mai mult ca alții, cazul meu și al Mortu'lui, ideea de a-l amplasa fix în buricul târgului, în Pasajul Vulturul Negru,  reprezintă o mișcare îndrăzneață. Spun asta și mă refer la declinul din ultimul an al pasajului. Oricine s-ar fi așteptat la o locație interioară, în unul din mall-urile din Oradea. Mai exact în Lotus. Sau poate asta e doar o așteptare de-a mea.



Afișul oficial a apărut pe pagina de facebook a locației și în revista 7 seri. Nu ni se divulgă locația exactă, însă zona e suficient de ușor de citit. Nu sunt multe spații aflate în renovare sub pasaj. Pam Pam.


Prima oară când am auzit despre deschiderea locației în Oradea, am încercat să obțin informații mai mult decât de pe o pagină de facebook obscură. Ăsta a fost principalul motiv pentru care am bănuit că e o dezinformare și nu se va deschide nimic. Pe de altă parte, dacă analizăm acum, în acest moment, cu bani investiți în reclame publicate deja, nu sunt multe semnale care să ne facă să credem altceva. Pe site-ul oficial Subway.ro, nu se zvonește nicăieri despre Oradea. Cât despre pagina de facebook, aceasta arată de parcă ar fi fost făcută de un amator care se ocupă cu orice altceva decât cu social media marketing. Și asta așa este. Nu greșesc cu nimic. Pentru că Subway Oradea se va deschide. Se va deschide sub pasaj. Și va fi deschis de cineva care a avut 100.000 de Euro de cheltuit pe o franciză de succes. Nu trebuie să știe marketing online pentru asta.
SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 opinii avizate: