Protecție militară pentru telefon - acum în România

De-a lungul timpului am avut tot felul de telefoane de la Siemens A55 până la smartphone-urile uriașe care îmi trag pantalonii în jos azi.

Problema mea a fost mereu faptul că, cu cât era mai mare display-ul telefonului, cu atâta îl spărgeam mai repede. Era ceva de genul.. Display de 3,5 inch - durata de viață 6 luni. Display de 4 inch - 4 luni. Display de 5 inch - 2 luni.. Astea sunt recordurile mele.. Din păcate..

Totuși , am ajuns la un moment în care, actualul meu telefon, un brașovean Allview P5 Quad, cu display de 4,5 inch se prezintă a fi destul de robust. Sau poate am devenit eu dintr-o dată mai norocos decât de obicei..

Dar nu despre asta vreau să vorbesc. Vreau să vorbesc despre cum, atunci când am căutat folie de protecție și husă pentru el, am găsit cea mai tare invenție din ultimii ani, în materie de protecție. Un fel de folie antitanc pentru telefoane și tablete.. Am rămas prost când am văzut un video pe site-ul celor de la smartprotection.ro, în care era cineva cu ceva mașină de găurit sau șlefuit chinuia o tabletă în ultimul hal, iar tableta nu avea nimic.. Aveți aici video-ul despre care vorbesc:



Așadar m-am pus să citesc ce și cum și am descoperit cele mai tari folii de protecție de pe piață. Iar când spun tari, chiar la asta mă refer. E vorba despre o folie compusă din 4 straturi speciale, grosime totală de 0,2 mm. Din cele 4 straturi, primul e compus din polimeri inteligenți care au abilitatea de a se ''vindeca'' în timp. Ăsta e secretul și așa se explică de ce zgârieturile dispar.

Îmi place atât de mult ideea asta încât ar fi super tare să îmi înfoliez mașina în ea. Așa măcar nu mai fac atac de cord când găsesc iar câte o urmă de cheie pe ușă.. Sau pe laptop, că și așa am obiceiul să îmi car cheile în geantă, strâns lipite de laptop.


Dar să nu divagăm. Mi-am comandat folia de protecție Smart Protection pentru Allview P5 Quad. Am găsit-o la ei pe site extrem de simplu, cu butonul de search. Pachetul conține folia Smart Protection față și spate, microfibra, card de instalare și spray. Tot pe site găsiți tutoriale despre cum se instalează.

Nu o să vă vină să credeți cât are garanție șmecheria asta. 10 ani de zile. Adică probabil cu mult mai mult decât o să trăiască telefonul. Ceea ce e foarte tare. Cei de la Smart Protection garantează că foliile lor nu se vor îngălbeni, deteriora, exfolia sau pierde claritatea timp de 10 ani.

Am găsit la ei pe site folie Ultra Protection pentru Samsung Galaxy S5, cu sistem anti ulei și anti amprentă, cu cel mai ridicat grad de rezistență existent până în prezent.

Sau, poate vă place mai mult folia de protecție Smart Protection pentru laptop-urile Alienware, față și spate.

Garanție 10 ani, tehnică militară pe bază de polimeri care au capacitatea de auto-vindecare... Eu unul sunt extrem de impresionat. Ce părere aveți? Voi cum vă protejați telefonul sau tableta?


SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 opinii avizate:

Silviu spunea...

10 ani, garanție? foarte tare.. mi-am comandat și eu pentru Sony-ul meu.. :D