Reduceri fantomă la Real Hypermarket

În plin proces de rebrănduire, adică de schimbare a look-ului, a numelui, a siglei, a produselor, a .. orice practic, Hypermarketul Real pare să nu mai respecte nicio regulă.

După cum știți probabil, lanțul de supermarketuri Real a fost cumpărat vara aceasta de colosul franțuzesc Auchan. Au mai rămas doar 4 magazine Real în toată țara. Vorbim despre cele din Oradea Episcopia, Arad, Constanța Nord și Suceava. Restul rețelei se va regăsi sub sigla Auchan.

Datorită procesului de schimbare prin care trece, Real-ul trebuie să scape de o mare parte din marfa acumulată pe stoc. Ca atare se vede nevoit să recurgă la reduceri dramatice de genul 20, 30 sau chiar 50% din prețul de raft. Asta pe hârtie doar, pentru că sună bine. Realitatea e defapt alta. În pur spirit românesc..

Vom lua ca studiu de caz Real Hypermarket din Oradea, de pe strada Ogorului pentru că acesta îmi e cel mai la îndemână și e locul unde am putut analiza fenomenul.

Ce au făcut practic cei de la Real? În momentul în care au început campania de soldare, au scumpit automat toate articolele care au intrat la promo.

De exemplu, mi-am pus ochii pe un set de difuzoare auto, Sony Xplode, 400 W, 17 cm diametru etc.. Vineri, cu o zi înainte să între la promoție, costau 199 RON. Asta era suma ce trebuia să o achit în acel moment pentru a le lua acasă. Dar eu, băiat inteligent, am așteptat reducerea. Cu toate că am sperat, sau mai degrabă am visat la o reducere de 50%, cei de la Real au avut o altă părere și au acordat o reducere, întregului raion da altfel, de 20%. Lucru care e destul de ok în principiu.. Adică, după calculele mele, din 199 RON, reducere 40 RON.. tot era ceva.. Problema e că, sâmbătă, ziua în care s-a dat drumul la soldare, dintr-o dată, setul meu de difuzoare nu mai costa 199 ca în seara trecută ci era 239 RON, sumă la care se aplica 20% reducere.

Ca atare, cei de la Real au urcat prețul cu 20% ca să ofere promo o reducere de 20%. Eh? Nu îți vine să iubești România? Ăsta e doar un exemplu. Sunt cu miile și e o adevărată aventură să dai o tură de Real în perioada asta.

Cele mai tari sunt cele cu 50% reducere. Dacă un pachet de stafide era în mod normal 2,20 RON, peste noapte s-a scumpit la 3,49 Ron ca să i se aplice o reducere de 50%. Trebuie să recunoaștem că o anumită reducere există.. Dar nici pe departe una de 50%. Partea cea mai aiurea e că nici măcar nu s-au deranjat să dea jos prețurile anterioare. Adică un fiasco total... Pe raft ai o etichetă cu prețul vechi, pe produs ai, lipit, prețul nou mai mare iar la casă ai reducerea din prețul lipit pe produs..

Cu toate că toate aceste reduceri, lichidări de stoc, sunt artificiale, adică umflate, magazinul e plin de dimineață până seara, rafturile sunt aproape goale. Așa că am ajuns la concluzia că românul are bani. Trebuie doar prostit să îi scoată din buzunar. Sunt convins că, în momentul ăsta, s-ar cumpăra și rafturile dacă ar scrie pe ele PROMO...

Până una alta, Real-ul din Oradea va fi închis din 27 octombrie până în 13 noiembrie. Galeria, adică magazinele adiacente vor funcționa normal în această perioadă. Ce trebuie să știți în momentul acesta este că magazinele DM, Leonardo și Takko Fashion sar din  planurile noului magazin. DM și Leonardo au închis deja, iar pe sfârșit de lună, Takko Fashion își va lua și el la revedere. 
SHARE

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 opinii avizate:

Unknown spunea...

părerile vin înșirate aici..